recenze - filmy

Teen Beach Movie (Film Mých Snů)

1. prosince 2013 v 16:21 | Lily
Název: Teen Beach Movie / Film Mých Snů

Obsah: Dva mladí surfaři Brady a Mackenzie se dostanou do 60. let, do filmu snů. Než přijdou na to, jak se dostat zpět, musí dělat vše pro to, aby nepůsobili nápadně a do filmu dobře zapadli. Brzy vyjde najevo velká rivalita mezi místními surfaři a motorkáři. Všechno se otáčí naruby, když se dvojice kluků ze současnosti stane objektem zájmu milenecké dvojice dvou hlavních postav filmu, čímž se zásadně naruší původní zápletka. Když se všichni dají do zpěvu a tance a boj mezi motorkáři a surfery vypukne, Brady a Mack se pokoušejí z filmu rychle dostat zpět do současnosti.

Můj názor: Tenhle film se mi docela dost líbil! Bylo tam pár znnámých tváří takže jsem byla docela překvapena :) Některé písně jsou opravdu moc chytlavé.Nejvíc se mi zalíbila "Cruisin for a Brusisin" ,anebo "Falling For Ya".Těchto písní jsem se hned chytla a začala si je zpívat. :DAbych řekla pravdu muzikály opravdu nemusím,ale tenhle se mi líbil ze všech nejvíc :) Jen háček byl v tom,že to vůbec nebylo vtipný až na konci s tím mobilem,což mě totálně dostalo! :D

HODNOCENÍ:
100%

The Roommate

15. října 2013 v 16:32 | Lily

Název: The Roommate - Spolubydlící
Obsah: Je krásná. Je věrná. Je psychotická. A naneštěstí pro čerstvou vysokoškolačku Saru (Minka Kelly) je také její SPOLUBYDLÍCÍ. Po příchodu do nové školy Sara začíná chodit se Stephenem (Cam Gigandet) a nalézá si novou nejlepší kamarádku, spolubydlící Rebeccu (Leighton Meester). Nové kamarádství se ale záhy mění v noční můru. Sara se ocitá tváří v tvář děsivému poznání, že její přítelkyně je posedlá a nevyrovnaná osoba, která možná dokonce i vraždí!

Hodnocení: 94%
Můj názor: Tenhle film jsem chtěla zkouknout už dřív,ale dříve jsem neměla odvahu na horory! :D Znáte to. :D Ale od té doby,co se dívám na American Horror Story mě nic nepřekvapi.Byla jsem hrozně ráda,že jsem tam uviděla Leighton,Ninu,Matt Lanter, a dost mě překvapilo,že tam hraje Alyson Michalka a Kat Graham. :) Jediné,co se mi tam moc nelíbilo bylo to jak jí strhla piercing z pupíku! BRR! :D Podle mě Rebecca si našla prostě nejelšpí kamarádku a chtěla jí mít jen pro sebe :)